dilluns, 11 d’abril del 2011

Oulu 3.0


Hola gent!!

Després d’una bona temporada sense escriure i a petició del Bernat us escriure una miqueta el que he fet aquests segon semestre!

Bàsicament m’he passat els dos últims mesos escrivint el projecte, però ja està casi llest així que se’m presenta un mes de maig de vacances! :D

Aquest semestre ha marxat casi tota la gent que hi havia al principi hi ha vingut poqueta gent nova, així que la vida Erasmus ha disminuït una miqueta. Hem passat de 2-3 festes per setmana a 1 festa a la setmana! Però no em queixaré ... bàsicament que en 1 més vaig a més festes que en 1 any a Barcelona :p

Com suposo que ja sabeu, he aconseguit veure aurores boreals!! Va ser increïble. Oulu està massa al sud per veure-les bé i no és gaire freqüent veure’n de tant clares... però aquell dia, van durar uns 45 minuts i es van veure de conya!! Impressionant! Piella al final vas aconseguir veure’n alguna o seguies amb les teves classes de sardanes?



I per provar totes les coses típiques de Finlàndia, vaig fer Ice hold swimming! O una versió, ja que ho vaig fer en un riu que està ja preparat per això i on les velles hi van cada setmana! El dia en qüestió no feia gaire fred (-2) i feia solet, tot i això l’aigua estava mooolt freda! Un cop surts, sembla que tinguis les cames plenes d’agulles, però després la pell està super fina :D

I res, he fet una parell de viatgets més. Un dia a kemi a veure un castell de gel, aquest any tocaven els còmics de temàtica! Era força curiós, ple d’estàtues com l’Astèrix i l’Obèlix , tintin, superherois...  De fet a part de ser un museu és tb restaurant/hotel! L’altre viatge que he fet és a Riga, una ciutat molt bonica i tb molt barata!



I res crec que ja m’he enrollat bastant!

Judit!

1 comentari: