dimarts, 26 d’octubre del 2010

Oulu 2.0

Hei!!!
Com que no podia ser menys, jo també us poso una foto amb neu. L’he fet aquest matí quan m’he llevat des de l’habitació de casa. Però com que ha fet sol tot el dia ara ja no queda pràcticament neu. De fet ja és la tercera o quarta vegada que fa el mateix... No arribem a les temperatures que diu el Piella encara però pocs dies passem dels 2 graus... i sorprenentment encara no estic passant fred :D

 Ja he començat els experiments per el projecte, i com no, els primers resultats estant donant desastrosos!! No té sentit res.. en fi que si no en tenia prou amb els que havia de fer afegeix tots els que he d’anar repetint. Però és més divertit que passar-se el dia tancada a l’oficina llegint articles o llibres.
I les festes aquí no s’acaben mai, sembla que la gent té combustibles per 50.000 hores!! Però sort que acaben d´hora. A les 9 comença la pre-party, a les 11:30 cap al centre i a les 2:15 agafar l’últim bus cap a caseta!! Fa uns dies vam fer la Spanish Party, he de reconèixer que va estar molt bé i de fet ha estat de les millors que s’han fet fins ara. La vam fer al meu bloc!! I per que no sigui dit em vaig presentar amb l’estalada!!!
Aquest divendres començo el primer dels meus dos viatge que faré per els països veïns. Me’n vaig una setmana a Rússia (Moscow and St. Peterburg) i m’esperen unes llargues hores de viatge (entre bus i tren unes 20 hores més o menys). Quan torni ja us explicaré com ha anat. Al cap d’una setmana de tornar me’n vaig de creuer (Tallin-Helsinki-Estocolm), potser algun de vosaltres us sona... és conegut com a sea battle o fucking boat!! Així que Mar m’has de dir que he de visitar d’Estocolm pq moltes hores no tindré i no crec que hi torni!
Apa que vagi tot molt bé!!
Judit

dijous, 21 d’octubre del 2010

Tot blanc!

Hola nois!

Albert no hi ha res com la festa de Barcelona, però no et queixis que pel què dius tampoc t'avorreixes jeje.
Jo només volia dir-vos que per Trondheim ja ha nevat i fins i tot hem arribat a -6ºC. Com anem Judit! Fa més fred per aquí el costat? O encar no ha nevat?

Apa gent cuideu-vos molt

dimarts, 19 d’octubre del 2010

Griaß Gott!



Hola!

Ya em tocava escriure o q? Bueno doncs ja porto algo aixi com mes i mig per Baviera (q no Alemanya ;)! Bueno el primer
mes vaig estar per aqui fent un curset d'alemanys (perquè, enganyarnos, sobretot coneixent a gent) i fent els millons de papers, que crec que tots els erasmus en un moment o altre hem fet! Tot seguit vaig empalmar amb l'Oktoberfest, vaya festival, l'ambient es una passada, coneixes seguit a gent de tots llocs i tot això acompanyat d'una cervesa única, la Mire va intentar anar-hi però just va vindre el "finde del italians" i es impossible entrar-hi de lo plé qu'està... bueno espero que vingueu l'any que vé!

Durant la primera setmana vaig estar buscant pis i ara visc a un pis d'estudiants amb una alemanya y un autriac qu'arrivara al novembre(aquest encara no el conec!, pero diuen que es un fiestero aixi q mal tio no pot ser!). Estic a un barri residencial (=d'agüelos, canvia una mica de l'Avinguda de Madrid!) davant de casa tinc un troç de gespa plé de conills (uns 20!, quan torni a casa li he de preguntar a ma mare com fer conill al forn qu'em pot treure d'apuros!), a falta del meu gos, son les meves mascotes! No sé si mai heu vist un mapa de Múnic, pero visc a 15 min en bici del parc més gran d'Alemanya (3,8 km quadrats!) on la penya fins i tot fa surf!
Per sort no estic totalment sol al barri i també hi ha una resi d'estudiants (crec q hi ha mi Mèxic ficat a dins o així!) i es el punt de festa.
Múnic com tal està bastant bé, a veu
re no es conegut per la festa que hi ha, a menys que t'agradi pillar la turca en cerveseríes (d'això en pots estar ben servit!), la vida de nit es diferent qu'a Barna, pero un cop t'hi has adaptat també està bé! Es a ciutat més al sur d'Alemanya, i per desgràcia meva també la més freda (ja han previst pe 28 d'Octubre neu!!) pero almenys tenim solet i poca pluja! =) Quan vingueu per aqui també veure-ho que són aixi com un poquet pijos (mai he vist tans BMWs junts!!!), pero en general sta guay!

Bueno ara ja deixant el tema festa a part, no sé si us heu donat compta de l'invitació per l'any que vé,... pues pels que no ho sapiguéssiu, sí he demanat la doble titulació i em quedaré aixi un any més per aqui. Al final obtindré el títol alemany, pero lo que m'interessa es sobretot que puc fer el programa d'un master d'aquests bolonyesos que té com especialitzacions Medi Ambient/Biotecnología i Energíes Renovables, que son esl temes que m'interessen més. Aixi he decidit aprofitar aquesta oportunitat! Encara que el nom sona la mar de guay, en sí les clases son a la uni alemanya i n'hi han unes quantes que són fumada (es a dir que no van tan en plan dparlar del sexe del angels sino més a calcular i fer). El resultat es que ahir vaig anar a la meva primera clase en alemany, "Fundaments del flux Multi-fàsic" i em vaig enterar i tot!! =)(lo q es una mica flipada, ens dediquem a calcular la tensió superficial d'una gota!!!)









(el tobogan de mates!)




La uni va algo diferent per aqui, de fet tindré exàmens al mes de febrer i a mitjans de mars, aixi que segurament torni per aquelles dates per Barna,pero encara no ho sé segur...
Per Nadal torno segur del 23 de desembre al 9 de gener, aixi que si esteu per alli Etseiberos i fills D'erasmus ens podríem veure!



Fins aviat! No cal dir que si troveu un vol barat per aqui esteu més qu'invitats!

Un peto des de Múnic! =)

Albert

dimarts, 12 d’octubre del 2010

Informe des de l'ETSEIB: número 2

Bon dia companyes,

M'animo a escriure al blog, principalment degut al suport popular, per a explicar-vos la meva versió de com va la vida des de la nostra grisa i depressiva facultat.

La veritat és que aquest quadrimestre ha començat fort. 35 h setmanals a la feina, assignatures, els maleïts papers de l'ERASMUS (que et xuclen milers d'hores com si res)... Però bé, després d'unes primeres setmanes força estressants, ara ja començo a agafar el ritme. Amb passió i il·lusió, això que no falti.

Pel que fa a la feina, m'ho passo de conya. Estic tot el dia jugant amb la planta pilot, i crec que en un parell de setmanes estarà operativa, i ja podré començar a operar-la. Que de fet, em van contractar per a operar-la, no per a fer-la, però ja se sap, la vida és així, dxdx. Que no em queixo pas, perquè s'aprèn molt construint les coses. Quasi cada dia aprenc coses noves, que un cop estigui la planta en marxa no crec que sigui així, perquè tot serà més rutinari, ja. L'ambient està de conya. Treballo amb en Guillem (el de l'AEQ, l'imitador), en Marc Fernández (el del 86) i el meu cap és molt bon paio i és molt simpàtic. És francès i tot un personatge (una cosa no té res a veure amb l'altre, per cert). Plegaré de la feina al Nadal, de manera que tindré temps per a preparar els exàmens.

Pel que fa a l'ETSEIB, doncs fent assignatures, alguna campana (Estructures, Motors...), pràctiques..., i gaudint dels deliciosos entrepans de l'ETSEIB. I parlant del nutricional menjar de la nostra Escola. Sabíeu què el Jose Luis es jubila en breu? Afanya't a acomiadar-te, Txell, que potser quan vinguis ja sigui massa tard. La veritat és que se us troba a faltar a tots.

I per últim, aprofito per a explicar-vos que ara hi ha un nou ésser vivint a casa meva. És una gata que ma mare va trobar pel carrer un dia de pluja i que estava malalta. Es diu Fiebel (com el ratolí aquell de la pel·li, no sé si em seguiu...). S'ha integrat molt bé a casa, i tret dels problemes obvis amb en Pato i que és un trasto i està mig guillada, tot molt bé. Us deixo una foto d'ella i d'en Pato (que en parlo molt, però mai no us l'he ensenyat).


Què vagi bé!

















dilluns, 4 d’octubre del 2010

Hola des de l'ETSEIB!!!




Ei!! Hola!!
uf...per fi trobo cinc minuts per escriure...em sabia greu no haver publicat res
encara...primer, que m'alegro molt que us estigui anant molt bé a tots!! I que se us troba a faltar per aquí!
!

Jo vaig començar les classes del màster fa una setmana. En faig 5 aquest trimestre, encara que ara només dos de manera
intensiva i les altres venen més tard. M'agraden, sobretot perq una té a veure una mica amb termo i més q res perq els hi trobo aplicació, i m'expliquen coses
relacionades amb les que faig al la
b. I què faig al lab. De moment, sintetitzar
membranes nano amb polímers conductors i fer-hi tests biològics de compatibilitat....Al grup hi ha el becari d'Expe I, el David barbut...i bé, és ben raro...Sobretot he fet amistat amb un noi del lab, que és de mèxic. Hem de fer uns treballs junts, i per les tardes si podem anem a fer algun cafè al bar...Els altres no sé, potser van una mica a la seva bola, però servicials al 100%

I bé, amb l'Elaine prou bé...encara no l'he tingut com a profe, bé només un
dia a la presentació i no sé com serà. Com a directora, és una mica despistadeta, tot i que mou molt dintre del grup. El jefe és el Carlos Alemán i ella la vice. El que estic fent ara serà un article, i ja hi seré nombrada com a autora..mass
a, quan estigui publicat us l'enviaré...serà com el primer sou, cotxe o pis! jajaja...

I res més, aviam...m'he apuntat a anglès, encara no he tornat a agafar el cotxe...Ésq molt temps lliure, lliure no és que tingui, però estic molt contenta amb el que faig...

Prometo no trigar tant a contestar! Un petó molt fort a tots!!!

Mar

p.d: jo fotos tan molonguis com les vostres no tinc, així que afegeixo una del meu estiu: Ruta Sant Sebastià-Bilbao Zarautz!! i alguna cosa...

divendres, 1 d’octubre del 2010

Tonteries

Weno

Com qe fa temps k no escric i tampoc tinc gaire res a dir us envio un parell de fotos pq si. La primera es un trampoli que vaia cague tenia quan em vaig tirar.

I la segona una nit que anava una mica taja i em vaig posar la roba d'una noia que hi havia per allà. Per cert em queda millor que a ella jeje.