Hei!!!
Com que no podia ser menys, jo també us poso una foto amb neu. L’he fet aquest matí quan m’he llevat des de l’habitació de casa. Però com que ha fet sol tot el dia ara ja no queda pràcticament neu. De fet ja és la tercera o quarta vegada que fa el mateix... No arribem a les temperatures que diu el Piella encara però pocs dies passem dels 2 graus... i sorprenentment encara no estic passant fred :D
Ja he començat els experiments per el projecte, i com no, els primers resultats estant donant desastrosos!! No té sentit res.. en fi que si no en tenia prou amb els que havia de fer afegeix tots els que he d’anar repetint. Però és més divertit que passar-se el dia tancada a l’oficina llegint articles o llibres.
I les festes aquí no s’acaben mai, sembla que la gent té combustibles per 50.000 hores!! Però sort que acaben d´hora. A les 9 comença la pre-party, a les 11:30 cap al centre i a les 2:15 agafar l’últim bus cap a caseta!! Fa uns dies vam fer la Spanish Party, he de reconèixer que va estar molt bé i de fet ha estat de les millors que s’han fet fins ara. La vam fer al meu bloc!! I per que no sigui dit em vaig presentar amb l’estalada!!!
Aquest divendres començo el primer dels meus dos viatge que faré per els països veïns. Me’n vaig una setmana a Rússia (Moscow and St. Peterburg) i m’esperen unes llargues hores de viatge (entre bus i tren unes 20 hores més o menys). Quan torni ja us explicaré com ha anat. Al cap d’una setmana de tornar me’n vaig de creuer (Tallin-Helsinki-Estocolm), potser algun de vosaltres us sona... és conegut com a sea battle o fucking boat!! Així que Mar m’has de dir que he de visitar d’Estocolm pq moltes hores no tindré i no crec que hi torni!
Apa que vagi tot molt bé!!
Judit



