dilluns, 28 de març del 2011

München 2011

Holaaaa!!

La participació en aquest blog cada dia és més mediocre... però voleu fer el favor de despertar-vos!!?? hehehe! Merci Mar per fer la primera entrada de l'any! :)

Del 8 al 10 de març, amb el Bernat vam anar d'excursió a Munich a veure l'Albert! Va estar molt bé i ens va fer solet tots els dies! Yupii! :) Vam fer de turistes per Munich i per un camp de concentració que hi ha aprop, vam comportar-nos com alemanys i vam beure molta cervesa (de fet, el Bernat no!! buuuu, foraa!) i també vam provar el menjar típic d'allà (menys l'hamburguesa i els nuggets del McDonalds....). La veritat és que l'Albert és un bon amfitrió! :)

Us deixo unes quantes fotos!! :)





Tobogan al mig de la universitat!! El Bernat si va tirar sense problemes, l'Albert ja hi va tenir alguna dificultat més... hehehe! Jo directament em vaig quedar a baix a fer fotos!! :P


Albeeeeeert!! La xocolata amb peta-zetas!!!! Hahahaha!


6 comentaris:

  1. Per fi revifa el Chemirasmus!!!

    Us deixo com a primícia que finalment he obtingut permís de la universitat per a anar a Tokyo. I això vol dir que escriuré al Chemirasmus, tornant a convertir-lo en el que va ser, o el que hauria d'haver estat.

    Va, Mireia, Albert! La feina gran depèn de nosaltres!

    ResponElimina
  2. I tu tampoc t'escapes, Judit! Tot i que et quedi poc temps, ja!

    ResponElimina
  3. més aviat, el que hauria d'haver estat! ;)

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Acabo de veure les tres entrades!! No hi havia pensat més en mirar la pàgina :p Tranquil Bernat que aquesta tarda penjo a meva crònica!!
    Quina enveja albert!! jo tb vull visites!! :D

    ResponElimina
  6. Acabo de veure les tres entrades!! No hi havia pensat més en mirar la pàgina :p Tranquil Bernat que aquesta tarda penjo a meva crònica!!
    Quina enveja albert!! jo tb vull visites!! :D

    ResponElimina