La participació en aquest blog cada dia és més mediocre... però voleu fer el favor de despertar-vos!!?? hehehe! Merci Mar per fer la primera entrada de l'any! :)
Del 8 al 10 de març, amb el Bernat vam anar d'excursió a Munich a veure l'Albert! Va estar molt bé i ens va fer solet tots els dies! Yupii! :) Vam fer de turistes per Munich i per un camp de concentració que hi ha aprop, vam comportar-nos com alemanys i vam beure molta cervesa (de fet, el Bernat no!! buuuu, foraa!) i també vam provar el menjar típic d'allà (menys l'hamburguesa i els nuggets del McDonalds....). La veritat és que l'Albert és un bon amfitrió! :)
Us deixo unes quantes fotos!! :)
Tobogan al mig de la universitat!! El Bernat si va tirar sense problemes, l'Albert ja hi va tenir alguna dificultat més... hehehe! Jo directament em vaig quedar a baix a fer fotos!! :P
Albeeeeeert!! La xocolata amb peta-zetas!!!! Hahahaha!
Per fi revifa el Chemirasmus!!!
ResponEliminaUs deixo com a primícia que finalment he obtingut permís de la universitat per a anar a Tokyo. I això vol dir que escriuré al Chemirasmus, tornant a convertir-lo en el que va ser, o el que hauria d'haver estat.
Va, Mireia, Albert! La feina gran depèn de nosaltres!
I tu tampoc t'escapes, Judit! Tot i que et quedi poc temps, ja!
ResponEliminamés aviat, el que hauria d'haver estat! ;)
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaAcabo de veure les tres entrades!! No hi havia pensat més en mirar la pàgina :p Tranquil Bernat que aquesta tarda penjo a meva crònica!!
ResponEliminaQuina enveja albert!! jo tb vull visites!! :D
Acabo de veure les tres entrades!! No hi havia pensat més en mirar la pàgina :p Tranquil Bernat que aquesta tarda penjo a meva crònica!!
ResponEliminaQuina enveja albert!! jo tb vull visites!! :D