dilluns, 8 de novembre del 2010

jOdense!

Holaaaa!

Com que fa temps que ningú escriu al blog, m'he decidit a escriure!  (Judiiit, espero que anés bé per Russia, volem fotos ja!!)  Per aquí tot segueix molt bé! :)  

Coses noves a explicar d'aquest mes... Vaig tenir visita!! :) :)

Tot Odense està ple de coses dels contes de Christian Andersen. Aquest és el vaixell del soldadet de plom! 
Hans Christian Andersen! 

.. i vaig anar a Copenhague a veure el Barça!! 

yuhuuu! :) 



















El divendres era el J-dag! :) Dia en que treuen a la venta les cerveses nadalenques! I va estar moooolt bé! :)  A les 20.59 a tots els bars et donaven cervesa gratis! Yuhuuu! Tothom amb gorros nadalencs amb llumetes! Molt bé molt bé, és Nadal a Dinamarca!

I què més.. vam fer festa d'aniversari aquest cap de setmana... Al nostre pis! La nostra cuina és super petita, però aquell dia... hi havien més de 30 persones...! Bufff! Em va fer una gràcia el diumenge el matí... hehehe! Tenim més de 70 ampolles de cervesa...!

Aquests són els meus companys de pis...! En el fons, em cuiden bé! ;) 

I entre visites i festes, també em queda temps per treballar una mica...

A la granja a buscar purins... ECS! 

Això és el túnel de vent on estic treballant! 


Doncs res macos! Esteu tots convidats a Odense! Espero que tot us estigui anant bé!


PD: Quedem per Nadal tots un dia a Barcelona, que us trobo a faltar!!!

3 comentaris: