jajaja....de vagos, res....que no parem i per això no tenim temps per a escriure!! q tl tot?? suposo que molt bé, perquè com diuen en anglès: "No news, good news", no?
doncs això, un petó molt fort a tots!!! des de Barcelona!
encara que notícies de tant en tant, van bé...jo us informo: d'aquí poc enviaran el primer article, i ja em van preguntar com volia que sortís el meu nom, quin follón amb el Pérez. Finalment, Maria M. Pérez-Madrigal (es veu que no puc posar Mar, perq és la segona part del nom, i els anglesos no abrevien la primera part del nom, com seria normal en el meu cas M.Mar...en fi....) i res, que s'apropen les vacances!! encara que ara tinc pràctiques i un examen dilluns que ve...i res més, una actualització una mica avorrida, però...
per la pinta que fael Homer diría més d'alcólics..... tampoc va tan despistat pel q veig... jejejeje
ResponEliminajajaja....de vagos, res....que no parem i per això no tenim temps per a escriure!! q tl tot?? suposo que molt bé, perquè com diuen en anglès: "No news, good news", no?
ResponEliminadoncs això, un petó molt fort a tots!!! des de Barcelona!
encara que notícies de tant en tant, van bé...jo us informo: d'aquí poc enviaran el primer article, i ja em van preguntar com volia que sortís el meu nom, quin follón amb el Pérez. Finalment, Maria M. Pérez-Madrigal (es veu que no puc posar Mar, perq és la segona part del nom, i els anglesos no abrevien la primera part del nom, com seria normal en el meu cas M.Mar...en fi....)
ResponEliminai res, que s'apropen les vacances!! encara que ara tinc pràctiques i un examen dilluns que ve...i res més, una actualització una mica avorrida, però...
ens veiem aviat!!!
Cert, cert. Confesso pel que a mi respecta que he estat un mica passota últimament, ja que estic força enfeinat. Però us porto al cor, comanys.
ResponElimina