Hola a tots!
Yo també us explicaré alguna cosa dels meus primers dies. M'agradaria que tot fossin coses positives, però la vritat és ke la cosa està futuda. El principal problema és l'allotjament, avui m'he enterat que sóc el numero 400 i pico a la llista d'espera! I ho vaig demanar a l'abril... Estic per trucar a l'etseib i dir ke m'ajudin xk encara ke tinc allotjament i no visc en un camping o en un alberg (com 50 o 60 erasmus) visc amb una noia ke m'amargara l'existència. No deixa ke em visitin ni els meus pares, em va fer netejar la casa sencera si volia veure'ls i a sobre no em deixa la connexió a internet. Evidentment si la cosa continua aixi, no fa falta ke planegeu visites a lausanne, perke estaré totalment incomunicada.
Coses positives! Weno he conegut a penya i és molt simpàtica. Em sap greu però m'he fet de l'spanish guetto (amb tot el tema de l'allotjament doncs es el ke hi ha). Apart d'aixo us he dexplicar una cosa ke es la ostia i és la universitat! Osigui es taaaaaaaaaaaaaaaaaaaan increiblement guai, hi ha pufs de colors (com coixins aixi immensos) i es pot fer la croqueta pel terra, fer guerres de coixins i hi ha un munt daules aixi en plan per fer relax. Us enviare fotos perke es la ostia en serio. La biblioteca es increible i weno tot en general es increible dakell campus. Es com estar en una universitat de luxe aixi super moderna, osigui res a veure amb l'etseib. Weno me kedat sense temps!
Apa un petonet
Mire
Imposa't, Mireia! Si tu pagues lloguer com ella, no et pot prohibir que vingui qui tu vulguis a casa teva, com els teus pares, no? Al cap i a la fi és casa teva, també.
ResponEliminaMire només ens ho has de dir i nosaltres venim i li donem una lliçó a la pesada aquesta. A veure ke s'ha cregut. K ningú es fiqui amb la nostra Mire, si no vol tenir problemes!
ResponEliminaxDDD això això si cal anem a cantar-li les quaranta a aquesta tia!! Com a mínim la universitats pinta molt bé... apa cuida’t
ResponEliminaPerò és burra o que? Dili que tens amics molt xungos... jajajja
ResponEliminaPerquè les excursions Mire com les tenim? jeejje
Qui ho haria de dir però trobo a fatlar, el teu: "I que Ari? Que tal amb el...?"
Mire! Ahir va venir la princesa de dinamarca a la uni.. i va dir que havia estat estudiant a suissa... potser tu també acabes sent una princesa! ;)
ResponEliminaTot bé? Petonets!!!
Jajajja gracies a tots pels anims! Avui li he enviat un mail i li he dit ke deixava el pis (eske la tia esta fora ara) xk weno el barri on estic es horrible i ya porto dos dies ke me trobat a uns tios borratxos ke man comensat a dir coses amb frances! Aixi ke li he enviat un mail dient ke el barri era una merda, ke em feia por sortir al carrer de nit (vale vale he exagerat una mica pero ostia... eske ho haurieu de veure.. penseu ke no me pogut posar kap dia minifalda xk estic segura ke em violen) i ke aviam si podiem arribar a algun consens xk deixes el pis. igual em denuncia o fa alguna cosa.. pero esperem ke no. I weno he conegut a un noi suis ke ma dit ke si men vui anar a viure amb ell i un colega. El noi te 20 anys i es el tipic tio guapo ke totes les ties li van darrere.. us podeu imaginar el prototip.. pero apart daixo es molt simpatic i si surt alguna cosa dons potser vaig a viure amb ell! Ya us explicare a veure si veig una llum al final del tunel! un peto a tots!
ResponEliminaI què Ari? Què tal amb el Ramon? :P
ResponEliminaUi mire... ja veig que el típic franceset guaperes, t'està tirant la canya! Així m'agrada!!! :)
ResponEliminaAh no, que es suís.. bueno, també!
ResponElimina