divendres, 1 d’octubre del 2010

Tonteries

Weno

Com qe fa temps k no escric i tampoc tinc gaire res a dir us envio un parell de fotos pq si. La primera es un trampoli que vaia cague tenia quan em vaig tirar.

I la segona una nit que anava una mica taja i em vaig posar la roba d'una noia que hi havia per allà. Per cert em queda millor que a ella jeje.

2 comentaris:

  1. Tela, el trampoli!! Quans metres?
    Et faltaria posar-te els pantalons de la noia, n? Si ho fas fes-ho bé...;)

    ResponElimina