dimarts, 19 d’octubre del 2010

Griaß Gott!



Hola!

Ya em tocava escriure o q? Bueno doncs ja porto algo aixi com mes i mig per Baviera (q no Alemanya ;)! Bueno el primer
mes vaig estar per aqui fent un curset d'alemanys (perquè, enganyarnos, sobretot coneixent a gent) i fent els millons de papers, que crec que tots els erasmus en un moment o altre hem fet! Tot seguit vaig empalmar amb l'Oktoberfest, vaya festival, l'ambient es una passada, coneixes seguit a gent de tots llocs i tot això acompanyat d'una cervesa única, la Mire va intentar anar-hi però just va vindre el "finde del italians" i es impossible entrar-hi de lo plé qu'està... bueno espero que vingueu l'any que vé!

Durant la primera setmana vaig estar buscant pis i ara visc a un pis d'estudiants amb una alemanya y un autriac qu'arrivara al novembre(aquest encara no el conec!, pero diuen que es un fiestero aixi q mal tio no pot ser!). Estic a un barri residencial (=d'agüelos, canvia una mica de l'Avinguda de Madrid!) davant de casa tinc un troç de gespa plé de conills (uns 20!, quan torni a casa li he de preguntar a ma mare com fer conill al forn qu'em pot treure d'apuros!), a falta del meu gos, son les meves mascotes! No sé si mai heu vist un mapa de Múnic, pero visc a 15 min en bici del parc més gran d'Alemanya (3,8 km quadrats!) on la penya fins i tot fa surf!
Per sort no estic totalment sol al barri i també hi ha una resi d'estudiants (crec q hi ha mi Mèxic ficat a dins o així!) i es el punt de festa.
Múnic com tal està bastant bé, a veu
re no es conegut per la festa que hi ha, a menys que t'agradi pillar la turca en cerveseríes (d'això en pots estar ben servit!), la vida de nit es diferent qu'a Barna, pero un cop t'hi has adaptat també està bé! Es a ciutat més al sur d'Alemanya, i per desgràcia meva també la més freda (ja han previst pe 28 d'Octubre neu!!) pero almenys tenim solet i poca pluja! =) Quan vingueu per aqui també veure-ho que són aixi com un poquet pijos (mai he vist tans BMWs junts!!!), pero en general sta guay!

Bueno ara ja deixant el tema festa a part, no sé si us heu donat compta de l'invitació per l'any que vé,... pues pels que no ho sapiguéssiu, sí he demanat la doble titulació i em quedaré aixi un any més per aqui. Al final obtindré el títol alemany, pero lo que m'interessa es sobretot que puc fer el programa d'un master d'aquests bolonyesos que té com especialitzacions Medi Ambient/Biotecnología i Energíes Renovables, que son esl temes que m'interessen més. Aixi he decidit aprofitar aquesta oportunitat! Encara que el nom sona la mar de guay, en sí les clases son a la uni alemanya i n'hi han unes quantes que són fumada (es a dir que no van tan en plan dparlar del sexe del angels sino més a calcular i fer). El resultat es que ahir vaig anar a la meva primera clase en alemany, "Fundaments del flux Multi-fàsic" i em vaig enterar i tot!! =)(lo q es una mica flipada, ens dediquem a calcular la tensió superficial d'una gota!!!)









(el tobogan de mates!)




La uni va algo diferent per aqui, de fet tindré exàmens al mes de febrer i a mitjans de mars, aixi que segurament torni per aquelles dates per Barna,pero encara no ho sé segur...
Per Nadal torno segur del 23 de desembre al 9 de gener, aixi que si esteu per alli Etseiberos i fills D'erasmus ens podríem veure!



Fins aviat! No cal dir que si troveu un vol barat per aqui esteu més qu'invitats!

Un peto des de Múnic! =)

Albert

3 comentaris:

  1. Carai albert! No sabia ke poguessis arribar a escriure tant en un post! daki poc tassemblaras a mi.. jajaja. Per cert aprofito per comentar, ke els conills son monissims!!! (aixi ke albert estic totalment en contra ke surtis al jardi a casar-los).

    un peto

    Mireia

    PD: he escrit tan malament i sense accents pk aket teclat es una merda

    ResponElimina
  2. Albert, com t'ho muntes per Alemanya! I què i què, ja et puc fer la pregunta??? :) :)

    "I què, Albert, qui hi tens per Munich!?" yuhuu!

    Doncs m'alegro que al final puguis fer la doble titulació, així tindré més temps per venir-te a veure! :)

    A veure si tornem a coincidir un dia per l'skype, que va ser molt divertit!

    Cuideu-se tots (i del fred!!!)

    ResponElimina
  3. Només diré una cosa Txell !! Què complicades q sou les dones, qui us entengui q m'ho digui!! :P

    ResponElimina