dissabte, 11 de setembre del 2010

Oulu

Hola a tots!!!


Com va tot per els respectius països? Per aquí tot molt bé, he conegut a molta gent i he anat un munt de festa!!! Massa i tot, i si no hi vaig jo me la trobo a casa meva quan arribo per anar a dormir.

Comparteixo pis amb una canadenca, una holandesa i una espanyola, són simpàtiques però no em mola gaire que facin sopars que s’allarguen alguns dies fins les 4 de la nit... espero que no es repeteixi gaires vegades...

Tinc la universitat al costat de casa, a uns 5 minuts!! Quina diferència. I m’han donat un mini despatx per mi sola :D

Per que fa al meu edifici, com alguns ja sabeu és el “club sixteen” l’edifici on es munten totes les fetes!! Vaig arribar dijous a la nit, pos divendres, dissabte i diumenge n’hi va haver una cada dia!! És divertit pq quan hi anem nosaltres, el grupet dels espanyols, després de sopar n’hi ha que ja van amb una borratxera del mil!!

I per més festes, dimecres hi havia la Vulcanalia party, una festa que munten cada any els de la universitat per aquestes èpoques. És veu que a Finlàndia és típic que la gent vagi disfressada amb uns “monos”, rollo uniforme de mecànic, i de colors diferents segons el departament on estudien. Nosaltres ens n’hem comprat un, el dels erasmus, de color blau... mecànics total!! La veritat és que va força bé per tapar-se una mica del fred.



Ja us aniré informant de la properes festes!! :p i amb una mica de sort quan torni a Catalunya ja beure cervesa!! Ahir vaig començar!!! Po només mitja... mica en mica

5 comentaris:

  1. Jajajajaja. Ja et veig bevent 5 cerveses/nit quan tornis.

    Pel que fa als sopars que s'allarguen fins les 4, pensa que tenen el seu encant. És el moment de fer descobrir a les teves companyes de pis l'encant d'ajuntar poker i sopar, dxdxdx.

    ResponElimina
  2. Buah judit kina enveja ke em fas! Tantes festes! Al final kuan arribis a barcelona seras mes fiestera ke totes nosaltres!! I seras tu la ke ens recomanaras kin alcohol hem de beure jaja.

    un peto

    PD: aki lalcohol es taaaaaaaaaaaaan car ke ens estem plantejant danar a frança a comprar-lo.. Per no parlar de la carn (el llom s'ha tornat un menjar de rics).

    ResponElimina
  3. Judit, això no pot ser nosaltres portavem anys intentant fer-te beure cervesa. I arribes a Finlandia i a les primeres de canvi ja caus. Molt i molt enfadat estic.

    PD: Ei Mire no et preocupis ja som dos k no podem beure. L'altre dia vaig anar fins a la frontera de Suècia expressament a comprar alcohol. Es pot dir k he estat a Suècia però només he vist un supermercat.

    ResponElimina
  4. Pin mira q dedicarte al contrabando d'alcohol... ja et val!!! jejejej

    ResponElimina
  5. bueno jo m'apunto i t'envio birra d'aqui ;)

    ResponElimina