Hey!
Ja porto una setmana aquí així que ja em toca escriure! Per aquí les coses van força bé, ja sé què he de fer del projecte, he començat a conèixer la gent i... ja he anat de festa!
La veritat és que el lloc on visc està super bé, hi ha com tres apartaments en un. Jo comparteixo pis amb 5 nois, a l'altre hi ha 6 polaques i després a l'altre crec que de moment són 5 però falta un. Així que aquí a la residència només puc parlar anglès...! Està molt bé! Té un pati compartit on em passo la major part del dia!
Pel que fa a la meva habitació... bé, molts ja sabeu que estic a l'altell... és prou gran però la putada és que toques el sostre!!!
El projecte... bé, tractaré purins... i vaig anar a veure el laboratori... i fot una pudor a porcs...!!! Buuuuuf! Es veu que els danesos tenen en super mala consideració els espanyols... pq diuen que no foten res... així que tinc pressió a sobre! Però bé, pinta interessant! L'ho més divertit és que anirem d'excursió a una granja a buscar els purins.. uahahaha!
La ciutat és erasmus total! Hi ha un 400 estudiants erasmus a la ciutat... i ahir inaguraven un bar nou... i.... tots els que erem a dintre eren: el grup d'espanyols i els del meu apartament... jeje, així que ja us podeu imaginar..! Però la veritat és que molt bé, molt bona gent!
L'anècdota de la bici: L'altre dia vaig nar a copenhague... i vaig estar buscant bici també... i just abans d'anar a dinar.. anàvem per un carrer.. i oooh, una bici deslligada! Zaaaam! La vaig agafar! (shhht!!!!) Però bé, les rodes estaven desinflades, no té fre de darrera i les marxes.... estan trencades! Així que només té una marxa.. i és la 1!!!! En fi... que està feta caldo i vaig super lenta! Demà he d'anar a buscar la que he comprat... així que la xunga, us la deixo per si em veniu a veure!!!! :) :)
Molts ànims a tots els que esteu perduts per europa! Molts records a tots i cuideu-se molt!
Ei txell, buah veig la teva habitacio i em sembla la glòria!! Però no et dones cops de cap contra les parets? Realment aixo ke sigui laltell es una putada.. I ke wai aixo ke nomes hi hagi estrangers a la residencia, així has de parlar en anglès! A la meva classe de francès és el mateix! Soc la unica spanish i he de parlar tota lestona en francès (es molt cansat...)
ResponEliminaWeno apa un petonet!
Mireia
PD: Ya us posaré al dia dels meus avenços amb el pis (si es ke n'hi ha...)
Si si que és una sort que no estiguis amb espanyols!! amb el pas que vaig jo crec que tornaré sabent menys anglès de quan vaig marxar!!
ResponEliminaEstic de festes fins el gorro, quan hagi recuperat una miqueta us fai 5 cèntims de la meva primera setmana!!