Que sapigueu que aquesta activitat gairebé nul·la del blog...em sembla lamentable!! Aixi ke kom ke casi ningú diu res us posaré al dia de la meva vida erasmus!
El tema pis doncs continua mes o menys com estava... la meva companya, ke està boja, no ha aparegut encara (des de fa un mes) i això ke la universitat ya ha començat fa una setmana. Així, porto exactament 27 dies sense pagar el lloguer i clar, la inseguretat cada cop ke obro la porta la tia estigui allà i em faci fora és una putada... Pero weno.. ke hi farem! Es kuestio de prendre-s'ho amb humor. D'altra banda estic buscant pis amb un noi suís del curs de francès (els meus amics li han posat el mote de xulo piscines) i un colega seu (un tio ke es la borderia personificada). Pero weno el "xulo piscines" és mol simpàtic amb mi i m'ha dit ke encara ke trobem un pis de dos o el ke sigui ke ens fotem els tres junts i ke kap problema.
Pel tema universitat aki es una putada xk les notes són sobre 6 i per aprovar has de treure un 4 o més i no ho veig clar en totes les assignatures, sobretot a màquines tèrmiques, que és tot termo! Avui m'han fet sortir a la pissarra a resoldre un diagrama T-s i no us imagineu el ridícul ke he fet..osigui eske ni puta idea de ke havia de fer. I weno també me pillat una assignatura ke és OS! Pero aquesta no inclou cap treball... i realment el profe és molt bo. Així aprendré alguna cosa!
Ah i weno aket cap de setmana vaig anar a visitar a l'Albert a Munich! L'objectiu era anar a l'oktoberfest amb els ke estan aki a lausanne amb mi d'erasmus, pero al final feia tant de fred, plovia i estar esperant 3 hores de cua per beure cervesa (a les 9 del matí) no era el plan ideal així ke vam pirar a un bar. I després vaig nar a veure el pis de l'Albert! Es la ostia, ke ho sapigueu!
I per acabar una foto dels pufs de la universitat! (n'hi ha com 500.. els de la foto no són res!)
Weno apa, un petó molt gran per tots... i a veure si expliqueu alguna cosa!!
Mireia
Mire em semblafatal que no hagis dit res sobre el meu Risotto,... amb lo bó qu'estave!!!
ResponEliminaX cert aviso que es va escaquejar d'ajudarme a pintar l'habitació eeee Mire! :P
Bueno la setmana vinent escric algo i aixi ja us faig un resum d tota la oktoberfest que avui m'ha arrivat el Mickael i es queda fins diumenge aixi q no tindre massa temps tampoc!!
Bueno una abrassada a tots/toes les erasmus i als ex i futurs també!
Herzlichen Grüssen aus München!!!
Albert
Molt bé Mireia. Així m'agrada! Reclamant un major ús del Chemirasmus!
ResponEliminaLlenço una proposta des d'aquí a l'Edu i la Mar per a fer una plataforma que es digui "Plataforma per a la col·locació i ús de puffs a l'ETSEIB". M'ha donat molta enveja, la veritat. I és que un Campus de l'Excel·lència no pot deixar de tenir puffs, no creieu?
PD: OS sense un treball no és OS, xdxd.
Passeu-ho bé!
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaQuina passada de uni, Mire!! Mes d'un s'hi deu quedar adormit en aquests puffs...
ResponEliminajo proposo que canviis el pany de casa i aixi la boja no podra entrar... jajaja!
Records!
El xulo piscines li esta tirant la canya a la Mireee
ResponElimina